Αναγνώστες

Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

ΛΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ

Ψάχνοντας, έχουμε πει ότι όλο και κάτι βρίσκουμε. Αυτό που θα πούμε σήμερα πιστεύω ότι αφορά, όσους έχουν πιστωτικές κάρτες και καταναλωτικό δάνειο και υπάρχει η δυνατότητα, ή η πιθανότητα να πάνε στο σπίτι τους για κατάσχεση κινητών πραγμάτων. Ειναι μια σκέψη από κομμάτια που βρήκα στο ιντερνετ, αλλά θα πρέπει οπωσδήποτε, πριν το πραξετε, να συμβουλευτείτε τον δικηγόρο σας.Προσοχή, δεν θέλω να πάρω στο λαιμό μου κάποιον. Λοιπόν, βρήκα στο ιντερνετ α)  ότι μπορούν όλοι οι άνθρωποι να συντάξουν μεταξύ τους ιδιωτικά συμφωνητικά β) ότι όλοι οι άνθρωποι -τα πράγματα που τους ανήκουν-, αν τα περιγράψουν με τα στοιχεία τους, μπορούν να τα πουλήσουν. Δεν βρήκα κάτι που να περιορίζει, ότι τα υπάρχοντα του σπιτιού μου, ότι έχω και δεν έχω, ακόμη και κουρτίνες, αρκεί  να μου ανήκουν, να μην τα πουλήσω. γ) πρέπει να θεωρηθεί η υπογραφή μου στο ιδιωτικό συμφωνητικό, δ) δεν μπορεί κάποιος, όποιος και να είναι αυτός, να πάρει μέσα από το σπίτι μου, πράγματα που ανήκουν σε άλλον, (θεωρείται οτι κλέβει) . Και έρχομαι και λέω εγώ τώρα.Αφού βλέπω, ότι θα έρθει η στιγμή να μην μπορώ να πληρώσω την κάρτα ή το δάνειο και μπορεί να έρθουν κάποια στιγμή ,να μου κατασχέσουν τα πράγματα του σπιτιού μου,  βρίσκω ένα πολύ έμπιστο φίλο και κάνω ένα  ιδιωτικό συμφωνητικό. Περιγράφω όλα τα υπάρχοντα του σπιτιού μου (αυτά που μου ανήκουν), οτιδήποτε. Τους βάζω και μια πολύ μικρή αξία, και επειδή δεν μπορώ να τα διώξω από το σπίτι μου, βάζουμε στο συμφωνητικό, ότι μου τα αφήνει αυτός, που του τα πούλησα, για να του τα φυλάω ,μέχρι να βρει κάποιο φτηνό χώρο να τα αποθηκεύσει. Πάμε και οι δύο και θεωρούμε το γνήσιο της υπογραφής μας. Αρα, όποιος έρθει για να μου τα πάρει, δεν μπορεί λογικά, γιατί δεν είναι δικά μου πλέον, είναι ξένα. Αρα, θεωρείται ότι κλέβει, αυτός που θέλει να τα πάρει. Και αν μου πει να του το αποδείξω, έχω φωτοτυπία του συμφωνητικού. Πιστεύω ότι οι σκέψεις που έκανα είναι σωστές, και τις βρήκαν λογικές πρόσωπα με τα οποία μίλησα. Ομως αν ισχύουν, ρωτήστε οπωσδήποτε δικηγόρο, θα γλιτώσετε τα πραγματά σας. Ελπίζω να βοηθηθούν κάποιοι άνθρωποι. Δεν το βρίσκω σωστό να παίρνεις το βιός του άλλου με το έτσι θέλω, ή γιατι άλλοι αποφάσισαν την εξαθλίωσή του. Ψάχτε το, και αν ισχύει διαδώστε το. Μήν αφήνετε να σας ληστεύει κανείς πλέον.Ευχαριστώ για την ανοχή σας.Καλό Σαββατοκύριακο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου