Αναγνώστες

Τρίτη 8 Απριλίου 2014

ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ....ΣΧΕΔΙΟ

Ναι,δεν σας ξέχασα. Το κομμάτι των αναρτήσεων, φαντασία και... (τελευταία ανάρτηση  23-2-2013), ξανάρθε. Παρ' όλο που υπήρχαν αρκετά όνειρα αυτόν όλο τον καιρό, από την τελευταία ανάρτηση, είπα να τα επιλέγω πλέον. Όχι τίποτε άλλο, φοβάμαι να μην τρομάξει κανείς, γιατί λένε ότι τα όνειρα πολλές φορές βγαίνουν αληθινά. Λοιπόν. Αυτή τη φορά, με είχε πάρει ο ύπνος, στον υπολογιστή. Είχα καθίσει αργά το βράδυ, ψάχνοντας κάτι. Ξαφνικά, ένιωσα μια παράξενη αίσθηση σαν το σώμα μου να είναι χωρίς βάρος. Άρχισα να βλέπω τον υπολογιστή και εμένα, έχοντας όλες τις αισθήσεις μου. Κοίταξα προς τα πάνω και είδα ένα τεράστιο ρολόι να γυρίζει αργά. Τρόμαξα, γιατί γνώριζα ότι πάνω από το σπίτι μας δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Έκανα μια αντανακλαστική κίνηση προς τα πίσω. Δεν ήμουν σπίτι.Γύρω μου άρχιζε να γεμίζει σχέδια. Εμφανίζονταν άτομα που έμπαιναν ή έβγαιναν σε πόρτες που έμοιαζαν σαν γυαλί. Ακολούθησα έναν από αυτούς σε μια πόρτα. Απότομο τράνταγμα.. φως .... κόπηκε η αναπνοή ....είδα.... είναι.... Σήκωσα το κεφάλι μου. Η μητέρα μου με είχε ξυπνήσει. Η οθόνη του υπολογιστή ήταν στο stand by. Μου έλεγε ότι ήταν 7 το πρωί. Κοίταξα δίπλα μου και είδα ένα χαρτί με ένα σχέδιο πάνω του. Το χέρι μου είχε μια ελαφριά  κοκκινίλα στην άκρη των δακτύλων. Ετοιμάστηκα και φύγαμε για το σχολείο. Μένουν τρεις μέρες, για να σταματήσουμε για Πάσχα. Άθελά μου, είχα το χαρτί με το σχέδιο μαζί μου. Το κοίταζα.....


Too many secrets ...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου