Αναγνώστες

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Ο χρήστης Spyros Choussos μοιράστηκε αρχικά:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ.....ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΚΆΝΤΕ ΤΟ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΟΛΟΙΙΙ Τελευταίες λέξεις Μαμά βγήκα με τους φίλους μου και πήγα σε ένα πάρτυ, και θυμήθηκα αυτό που μου είχες πει να μην πιω. Μου το ζήτησες γιατί θα έπρεπε να οδηγήσω μετά. Έτσι ήπια ένα αναψυκτικό Ήμουν περήφανη για τον εαυτό μου γιατί άκουσα την συμβουλή σου ... Σε αντίθεση με τους φίλους μου έκανα την σωστή επιλογή. Η συμβουλή σου ήταν σωστή! Όταν τελείωσε το πάρτυ όλοι πήρανε τα αυτοκίνητά τους χωρίς να είναι σε θέση να οδηγήσουν. Εγώ όμως ήμουν σίγουρη ότι ήμουν καθαρή. Δεν μπορούσα μαμά να φανταστώ αυτό που με περίμενε ... Τώρα είμαι εδώ ξαπλωμένη στην άσφαλτο και ακούω έναν αστυνομικό να λέει ... Το αίμα μου είναι παντού στην άσφαλτο και εγώ προσπαθώ με όλες μου τις δυνάμεις να μην κλάψω. Ακούω τους γιατρούς να λένε ότι δεν θα τα καταφέρω ... Είμαι σίγουρη ότι το άλλο παιδί που οδηγούσε δεν το είχε φανταστεί ότι έτρεχε τόσο πολύ ... Στο τέλος αυτός είχε αποφασίσει να πιει και εγώ έπρεπε τώρα να πεθάνω. Γιατί το κάνουν αυτό μαμά ;;; Αφού ξέρουν ότι θα καταστρέψουν ζωές. Ο πόνος που νιώθω είναι σαν να με καρφώνουν χιλιάδες μαχαίρια! Πες στην αδερφή μου να μην φοβηθεί και στον μπαμπά να είναι δυνατός. Κάποιος έπρεπε να πει σε αυτό το παιδί ότι δεν έπρεπε να πιει αφού οδηγούσε. Ίσως αν του το έλεγαν οι δικοί του όπως έκανες εσύ,τώρα να ήμουν ζωντανή. Η ανάσα μου γίνεται όλο και πιο αδύνατη και αρχίζω να φοβάμαι μαμά. Αυτές είναι οι τελευταίες μου στιγμές και είμαι τόσο απελπισμένη! Θα ήθελα τόσο να σε αγκαλιάσω και να σου πω πόσο σε αγαπώ. ... ... Σε αγαπώ μαμά ... Αντίο ... Αυτές οι λέξεις γράφτηκαν από μια δημοσιογράφο που ήταν παρούσα σε αυτό το δυστύχημα. Η κοπέλα ενώ πέθαινε ψιθύρισε αυτές τις λέξεις και η δημοσιογράφος τις έγραφε σοκαρισμένη. Η ίδια δημοσιογράφος άρχισε μια εκστρατεία κατά της οδήγησης υπό την επείρια αλκοόλ. Αν διάβασες αυτό το μήνυμα και δεν το διαδόσεις ή το διαγράψεις χάνεις την ευκαιρία ακόμα και αν δεν πίνεις να δώσεις στους άλλους να καταλάβουν ότι και η δική σου ζωή κινδυνεύει ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου