Αναγνώστες

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΜΟΙΒΕΤΑΙ (ΑΡΧΕΙΟ 12-6-2012)


Σήμερα, γράψαμε εξετάσεις στη Γερμανική γλώσσα. Ήταν εύκολα. Όμως δεν είναι αυτό το θέμα μας. Όπως θα δείτε εσείς που διαβάζετε το blog μας, στις αναρτήσεις με την υπογραφή μου, προστέθηκε ένα χαρακτηριστικό, το λεγόμενο donate. Κάποιοι φίλοι μου, που συζητώ μαζί τους, με είχαν ρωτήσει γιατί στο blog δεν κάνουμε κάποια πράγματα ώστε να ανταμοιβόμαστε για την δουλειά που κάνουμε. Δεν ήξερα τότε να του απαντήσω, γιατί ποτέ δεν μου είχε περάσει από το μυαλό κάτι τέτοιο. Τελευταία όμως, κάποιος μου είπε να διαβάσω την έννοια της λέξης ' ανταμοιβή ' απλά να μην την μπερδέψω με την λέξη ανταμειβή με ει . Όντως, άνοιξα το λεξικό του Γ.Μπαμπινιώτη και έλεγε : ανταμοιβή = η αμοιβή ή η έμπρακτη αναγνώριση για τις υπηρεσίες, τη βοήθεια κ.λ.π. κάποιου : υλική / ηθική - ΣΥΝ.ανταπόδοση. Έτσι, πείστηκα  ότι ο κόσμος που μας διαβάζει, το κάνει για την προσπάθεια που καταβάλλουμε, αν και μικροί σε ηλικία, για να πούμε, να συμβουλεύσουμε, να βοηθήσουμε κάποιους άλλους ανθρώπους και ειδικά γιατί ένα παιδί δύσκολα θα φτάσει στο σημείο να μην είναι αντικειμενικό στην κρίση του. Βλέπετε η ψυχή μας, το μυαλό μας, ακόμη, σε αυτή την ηλικία δεν έχει διαφθαρεί, ευτυχώς, όπως η ψυχή και το μυαλό ενός μεγαλύτερου ανθρώπου. Έτσι, παρ' όλο του ότι η ηλικία μου δεν μου δίνει το δικαίωμα ακόμη για κάποια πράγματα, ζήτησα την βοήθεια των δικών μου ανθρώπων για να δημιουργήσω αυτό το σήμα (χρειάζονται διάφοροι είδους λογαριασμοί που δεν είμαστε σε θέση λόγω ηλικίας να έχουμε νόμιμα) ξέροντας ότι θα με βοηθήσουν, γιατί πιστεύουν σε μένα και την δουλειά που κάνω, άσχετα της ηλικίας.Πραγματικά, πιστεύω ότι θα εκτιμηθεί και από τον κόσμο αυτή η κίνηση και δεν θα παρεξηγηθεί. Καλό απόγευμα σε όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου