Αναγνώστες

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ MONOPOLY(ΑΡΧΕΙΟ 12-5-2012)


Την Παρασκευή είχαμε μαζευτεί με 4 φίλους μου και παίζαμε το κλασσικό παιχνίδι Monopoly. Και να που το βράδυ της ίδιας μέρας, προφανώς επηρεασμένος από το παιχνίδι, ήρθε και το όνειρο. Και άκου τώρα φαντασία. Είχαμε χωρίσει τον κόσμο σε 5 περιοχές. Κάθε περιοχή την έλεγχε και ένας από εμάς. Αγοράζαμε και πουλούσαμε, τα Κράτη, τις πόλεις, και τους ανθρώπους.Οι αγορές και οι πωλήσεις  γίνονται κάθε 4 γύρους ή χρόνια(όρος παιχνιδιού) , όμως, υπήρχαν και οι εξαιρέσεις,  όταν θέλεις να βγάλεις μερικά χρήματα παραπάνω. Μπορούσες να διαπραγματευτείς τα κράτη πιο γρήγορα. Αυτός που θα έπαιρνε φτηνά μια χώρα, την έβαζε υποθήκη για 1 ή 2 ή 4 γύρους ανάλογα τους όρους. Μετά όμως η χώρα αυτή,  έβγαινε εκτός και η κάρτα καταστρεφόταν. Εγώ είχα φέρει διπλές, και η περιοχή μου ήταν ασφαλής. Έτσι, είχε καθυστερήσει  ένας φίλος μου που είχε την Ευρώπη. Μεσολαβούσαν άλλοι δύο παίχτες και μετά θα ξαναερχόταν η σειρά του να παίξει. Έπρεπε λοιπόν να δώσει 4 χώρες πιο νωρίς. Αναγκάστηκε και έκανε συμφωνία με 2 από εμάς και μας τις πούλησε φτηνά, για άμεση καταστροφή, σε 1 γύρο, από εμάς, με την προϋπόθεση να σωθεί μια καλή κάρτα του (χώρα).  Θα μας τις έδινε στην ζαριά που θα έπεφτε. Έπαιξε ο επόμενος και έφερε 5 και 6. Εγώ πήρα 2 από τις χώρες αυτές.Στην μια μάλιστα, γιατί οι 2 χώρες ήταν γειτονικές, θα την εκμεταλλευόμουν με τρίτο άτομο.Θα είχα εγώ την εκμετάλλευση στα παράλιά της ,ενώ ο τρίτος που είχα μιλήσει μαζί του θα εκμεταλλευόταν το βόρειο τμήμα της άλλης χώρας  και για να βγάλουμε πιο πολλά σε 2 γύρους, θα δίναμε για εκμετάλλευση ένα θαλάσσιο κομμάτι της, και ένα άλλο θαλάσσιο κομμάτι με νησιά, θα το έπαιρνε άλλος παίκτης που είχε μια τρίτη  γειτονική χώρα.Έτσι απέκτησα μόλις τώρα τις δύο χώρες, την   .......... Α, ρε μάνα που με ξυπνάς, άσε με να τελειώσω το όνειρο, και θα κέρδιζα. Too many secrets........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου