Αναγνώστες

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

'' ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΕ ΕΛΛΗΝΑ '' (ΑΡΧΕΙΟ 29-10-2012)


Θα αρχίσω πάλι να σχολιάζω τις διάφορες καταστάσεις και γι' αυτό διάλεξα έναν λίγο ανορθόδοξο τρόπο, για να σας προσελκύσω να μπαίνετε ξανά και να διαβάζετε το blog.
Τα συμπεράσματα και το πόσο μίσος πρέπει να  υπάρχει , από πλευράς κάποιων 'φίλων ' , σας αφήνω να το κρίνετε όλοι εσείς που θα διαβάσετε το παρακάτω ποίημα κορυφαίου γερμανού ποιητή, συγγραφέα και φιλόσοφου. Το βάζουμε και στα γερμανικά, μιας και οι καλοί μας φίλοι θα θέλουν να το διαβάσουν και αυτοί. Καλό βράδυ για τους Ελληνες και καλή ανάγνωση στους  ' φίλους' μας.

Καταραμένε Έλληνα
Όπου να γυρίσω την σκέψη μου, όπου και να στρέψω την ψυχή μου, μπροστά μου σε βλέπω, σε βρίσκω.
Τέχνη λαχταρώ, Ποίηση, Θέατρο, Αρχιτεκτονική, εσύ μπροστά, πρώτος και αξεπέραστος.
Επιστήμη αναζητώ, Μαθηματικά, Φιλοσοφία, Ιατρική, κορυφαίος και ανυπέρβλητος.
Για Δημοκρατία διψώ, Ισονομία και Ισότητα, εσύ μπροστά μου, ασυναγώνιστος κι ανεπισκίαστος.
Καταραμένε Έλληνα, καταραμένη Γνώση…
Γιατί να σε αγγίξω;Για να αισθανθώ πόσο μικρός είμαι, ασήμαντος, μηδαμινός;
Γιατί δεν με αφήνεις στην δυστυχία μου και στην ανεμελιά μου;


Verdammter Grieche
Wohin ich mein Denken drehe,wohin ich meine Seele wende sehe ich dich, finde ich dich sehne ich mich nach Kunst, Poesie, Theater, Architektur bist du davor,erster, unübertroffen. Suche ich nach Wissenschaft, Mathematik, Philosophie, Medizin bist du führend und unüberwindbar.
Durste ich nach Demokratie Fairness und Gleichheit, bist du vor mir, unachahmbar konkurrenzlos
Verfluchter Grieche...Verfluchtes Wissen
Warum soll ich dich berühren? Um zu spüren, wie klein ich bin, unwichtig, unbedeutend? Warum lassen Sie mich nicht in mein Elend und in meine Sorglosigkeit

Σίλερ, 1759-1805, Γερμανός  ποιητής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου