Αναγνώστες

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΟΡΥΚΤΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΑΡΧΕΙΟ 7-3-2012)


Πριν λίγες μέρες είχαμε γράψει δύο λόγια σχετικά με την φαντασία και τους G-20. Σήμερα θα γράψουμε για τον ορυκτό πλούτο της χώρας μας. Ακούγοντας και βλέποντας  όλα όσα λένε και δείχνουν τόσο καιρό, για τον ορυκτό πλούτο της χώρας μου, χωρίς να το θέλω, μια μέρα με πήρε ο ύπνος. Και να, που λειτούργησε για άλλη μια φορά η φαντασία μου. Ακουσον, άκουσον. Ηξεραν για τον ορυκτό πλούτο μας από το 2000 , οι ξένες υπερδυνάμεις και ειδικά για το πετρέλαιο της χώρας μας. Mάλιστα, σε άκρως απόρρητες εκθέσεις, άκου τώρα φαντασία, οι φωτογραφίες από τους κατασκοπευτικούς δορυφόρους, για το υπέδαφός μας, έδειχναν καθαρά τα κοιτάσματα πετρελαίου και ορυκτού πλούτου, γράφοντας και επισημαίνοντας πως τα πετρέλαιά μας, αντιστοιχούν στο 80 % της παγκόσμιας παραγωγής. Και μάλιστα σχετικά με τον ορυκτό πλούτο, έχουμε ότι μέταλλο θέλουμε, αλλά δεν πρέπει να μας αφήσουν να το εκμεταλλευτούμε εμείς, σαν χώρα. Δεν το έλεγαν όμως σε εμάς, γιατί είχαν μελλοντικές βλέψεις σε αυτά όπως ......... Ωχ, πάλι με ξύπνησε η μητέρα μου και έχασα το καλύτερο μέρος από το όνειρό μου. Μήπως θα έπρεπε να το ψάξουν κάποιοι, μεγαλύτεροι από μένα ? Μήπως η φαντασία μου να έχει δίκιο ?  Too many secrets ......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου