Αναγνώστες

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΑΡΧΕΙΟ 18-12-2012)


Σήμερα ξύπνησα με πυρετό και δεν πήγα σχολείο. Βλέπετε φταίει και το όνειρο που είδα. Μου ανέβηκε ο πυρετός από την αδικία που είδα.... στο όνειρο. Λοιπόν, ας αρχίσουμε. Χτες σας έλεγα για κάποιους οικογενειακούς υπολογισμούς. Επηρεασμένος λοιπόν και από αυτό, είδα στο όνειρό μου ότι ήμουν ελεγκτής τροφίμων. Μου είχε ανατεθεί να διαπιστώσω αν κάποιες τεράστιες προμήθειες, από ρύζι , μακαρόνια,  λάδι, κονσέρβες  και πολλά άλλα προϊόντα , υπήρχαν σε 8 τεράστιες αποθήκες σε όλη την Επικράτεια και που έπρεπε να βρίσκονται εκεί, επειδή χορηγούνται δωρεάν, από άλλα κράτη, για έκτακτες καταστάσεις, όπως όταν ο κόσμος δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει τρόφιμα. Άρχισα τον έλεγχο και βρισκόμουν  από αποθήκη σε αποθήκη σε κλάσματα δευτερολέπτου. Το αποτέλεσμα σε όλες τις αποθήκες ίδιο. ΑΔΕΙΕΣ. Ζήτησα τα χαρτιά για να ελέγξω τι έγιναν όλα αυτά τα τρόφιμα, που είχαν έρθει πριν τρία χρόνια, περίπου, στις αποθήκες αλλά, με λήξη αρκετά μεγαλύτερη. Δεν έβγαζα άκρη ποιος πήρε τι, που το πήγε και γιατί. Το μόνο που μου έδωσε την απόδειξη, για το ότι το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών των τροφίμων πουλήθηκε και τα χρήματα διοχετεύθηκαν παράνομα σε κάποιους, ήταν ότι στο κάθε χαρτί, στο κάθε δικαιολογητικό,  στο τέλος, κάτω από τις υπογραφές, υπήρχαν και τρεις υπογραφές χρ....... Ελα ρε μάνα. Συνέχεια στο καλύτερο με κόβεις. Ώρα που βρήκες να πάρω το αντιπυρετικό. Too many secrets......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου