Αναγνώστες

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ FACEBOOK (ΑΡΧΕΙΟ 15-2-2012)


Επειδή πάντοτε αυτό που σκέφτομαι θέλω να σας το λέω, αλλά και επειδή δεν θέλω να αφήνω εκκρεμότητες, όσο μπορώ στη ζωή μου, θέλω να κάνω μια διευκρίνηση. Κάποιοι φίλοι από εσάς, μου στέλνετε μήνυμα στο e-mail να γίνουμε φίλοι στο facebook. Δεν έχω ανταποκριθεί ακόμη, και ο λόγος είναι ότι δεν έχω λογαριασμό facebook. Άλλοι θα πείτε κακώς, άλλοι καλώς. Όμως, αν πρώτα σκεφτείτε την ηλικία μου, θα καταλάβετε ότι τουλάχιστον ακόμη, δεν είναι η ηλικία που θα πρέπει να έχω έναν τέτοιο λογαριασμό. Ακόμη και όταν θα έχω τη σωστή ηλικία για έναν τέτοιο λογαριασμό, όχι μόνο για το  facebook, αλλά και για άλλες αντίστοιχες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, δεν θα ανοίξω έναν τέτοιο λογαριασμό.Πιστεύω ότι τα στοιχεία από τέτοιες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι αποκλειστικά και μόνο για τα μάτια του καθενός μας, ή και για τα μάτια αυτού που θα επιλέξουμε να βλέπει. Πιστεύω ότι δέχονται τρομερή επεξεργασία από ανθρώπους και υπηρεσίες που ξεπερνούν κατά πολύ τις απλές καθημερινές δικές μας δυνατότητες και προχωρούν σε μια ανάλυση πολύ πιο εξειδικευμένη και αποκλειστική. Αποτέλεσμα, κάπου να υπάρχει ένα  ψυχολογικό προφίλ του καθενός, το οποίο, πιθανόν να μπορεί να δεχθεί κάποια χρονική στιγμή, σε πραγματικό χρόνο, τέτοια επιρροή, μέσω του πραγματικού μας κόσμου και αλλαγές οι οποίες μπορεί να αποβούν μοιραίες ακόμη ίσως και για την ζωή του ιδίου του ατόμου. Κάποιοι θα βρείτε υπερβολικά αυτά που λέω, κάποιοι θα τα προσπεράσετε χωρίς να δώσετε σημασία και κάποιοι θα τα σκεφτείτε. Σε οποιαδήποτε κατηγορία και αν ανήκετε αν κάποιος θέλει να στέλνει μήνυμα στο e-mail μπορεί να συνεχίσει να στέλνει. Ευχαριστώ που ανεχτήκατε τα λόγια μου για άλλη μια φορά.  Καλό βράδυ σε όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου