Αναγνώστες

Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

ΑΛΥΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ (ΑΡΧΕΙΟ 18-11-2011)


Κάποια πράγματα μας γυρίζουν αιώνες πίσω, με την έννοια του άλυτου προβλήματος.Παρ΄όλο το ότι έχω αρκετό διάβασμα για το σχολείο, κατάφερα και όλο αυτό το χρονικό διάστημα άκουγα  τον κόσμο και από τις ειδήσεις αλλά και έξω στο δρόμο και σε συγκεντρώσεις με άλλους φίλους μου, με τις οικογένειες, όλοι να μιλάνε για τά ίδια πράγματα, βάζοντας ότι τώρα έχουν τρια άλυτα προβλήματα που πρέπει να λύσουν ο καθένας με τις δυνάμεις που έχει.Το πρώτο πρόβλημα είναι ο φόβος αν αύριο θα έχει δουλειά, το δεύτερο πρόβλημα είναι αν θα μπορέσει να πληρώσει όλους αυτούς τους φόρους και το τρίτο, αν θα υπάρχει πτώχευση και επιστροφή στο άγνωστο Χ νόμισμα (προφανώς δραχμή) με τις ανάλογες συνέπειες.Ας πάρουμε κάποια πράγματα με την απλή λογική ενός παιδιού.Πρώτα απ' όλα, έχω προσέξει ότι όλος ο κόσμος λέει ότι όλοι οι πολιτικοί και οι γύρω γύρω από αυτούς, είναι ψεύτες.Και λέω εγώ, τώρα, στο σχολείο, όταν ξέρουμε ότι κάποιος είναι ψεύτης και δεν μας έχει πει μια φορά την αλήθεια ή θα τον παραμερίσουμε και δεν θα τον κάνουμε παρέα, γιατί θα μας δημιουργεί πρόβλημα ή στο τέλος όταν προκαλέσει κάποιο πρόβλημα θα τον πιάσουμε και θα φάει ....της χρονιάς του από όλους μας.Δεύτερον ακούω ότι όλοι τους ανεβάζουν και τους κατεβάζουν κλέφτες.Και λέω εγώ τώρα, πάλι, όταν κάποιος στο σχολείο ξέρουμε ότι είναι κλέφτης, τον παραδίδουμε στους καθηγητές και τον διώχνουμε τελείως από τις παρέες και το σχολείο.Τώρα λοιπόν, επειδή οι Ελληνες έχουν αυτά τα προβλήματα, αλλά φταίνε και οι ίδιοι που άφηναν χρόνια αυτή την κατάσταση, το αποτέλεσμα ποιο θα είναι όταν υπάρχουν ακόμη τέτοιοι άνθρωποι στην εξουσία ? Μα εδώ λένε ότι και να έφευγαν αυτοί και να ερχόντουσαν άλλοι στην εξουσία και αυτοί ψεύτες θα είναι.Θα μου πείτε τότε πρέπει να αναλάβει δράση η δικαιοσύνη .Μα από ότι ακούω και έχω εκπλαγεί,  και αυτός ο κλάδος χωλαίνει.Δεν υπάρχουν άνθρωποι που να τηρούν το δίκιο όπως ήταν και είναι.Αν υπήρχαν, τα πράγματα δεν θα ήταν διαφορετικά ? Αρα αποτέλεσμα μηδέν.Ακούστηκε ότι ο κόσμος δεν θα μπορεί πλέον από τον νέο χρόνο να έχει το απλό δικαίωμα να κρατά χρήματα στο σπίτι του πάνω από το 10 % του εισοδήματός του.Ακούστηκε ότι δεν υπάρχουν στο χαράτσι που μπαίνει στη ΔΕΗ διαβαθμήσεις ανάλογα τις κατηγορίες και ότι το ελάχιστο που θα ξεκινάει ο φόρος είναι τα 3 €. Δεν υπάρχουν 0,5 σεντ ή 1 € κλπ που έλεγαν.
 Ακούστηκε ότι αν, πάρουμε χρήματα από την Ευρώπη, που ήταν για τις ανάγκες της χώρας, αυτά θα ξαναπάνε πάλι στους Ευρωπαίους για τα χρέη, όχι για τις ανάγκες της χώρας μας.Αποτέλεσμα μηδέν πάλι, αν ισχύουν αυτά όλα.
Ελευθερία, έχω μάθει ότι είναι, να εκφράζομαι και να κινούμαι ανάμεσα στο κοινωνικό σύνολο χωρίς να φτάνω στο σημείο να θίγω ή να προσβάλλω τα δικαιώματα του συνανθρώπου μου και την προσωπικότητά του.
Δικαιοσύνη, μαθαίνω όπως μεγαλώνω, ότι είναι η απόλυτη ηθική και κοινωνική μέριμνα, που πρέπει να τηρείται, για κάθε ελεύθερο άτομο, σε σχέση με  άτομα που θέλουν και ξεπερνούν τα όρια της ελευθερίας του κάθε ατόμου για προσωπικό όφελος.
Ανθρωπος έμαθα ότι είναι η οντότητα εκείνη, που έχοντας ορθή λογική και ψυχοσύνθεση, τηρεί άπόλυτα την Ελευθερία και την Δικαιοσύνη.
Τι μπορούν λοιπόν, να κάνουν οι αξιοσέβαστοι και διαβασμένοι 'μεγάλοι' ώστε να μην χάσω εγώ και χιλιάδες άλλα παιδιά, μεγαλώνοντας, αυτά που ανέφερα και μαζί χαθούν και τα όνειρά μας ?
Ευχαριστώ, που για μια ακόμη φορά εσείς οι μεγάλοι ανεχθήκατε τα παιδικά μου λόγια.Καλό βράδυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου