Αναγνώστες

Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου 2013

ΤΡΩΤΕ ΦΡΟΥΤΑ, ΛΑΧΑΝΙΚΑ, ΟΣΠΡΙΑ ΚΑΙ ΨΑΡΙΑ (ΑΡΧΕΙΟ 25-7-2010)


Για μία λίγο πιο υγιεινή διατροφή παραθέτουμε πιο κάτω τα οφέλη που θα έχει ο οργανισμός μας με την καθημερινή κατανάλωση φρούτων, λαχανικών, οσπρίων και ψαριών।Βλέποντας οι γονείς μας το πόσο σημαντικά είναι για μας όλα αυτά, ελπίζουμε να κάνουν μία κίνηση και όσοι δεν την έχουν κάνει, να προσθέσουν στη διατροφή μας μερικά από τα παρακάτω που θα πούμε για να κτίσουμε από τώρα γερό οργανισμό. Ας ξεκινήσουμε :

Όσπρια: Πλούσια σε υδατάνθρακες και φτωχά σε λίπη, μπορούν να αντικαταστήσουν το κρέας, χάρη στην υψηλή ποσότητα που έχουν σε πρωτεΐνες, βιταμίνες, σίδηρο και μεταλλικά στοιχεία।Είναι εξαιρετική πηγή διαλυτών και αδιάλυτων φυτικών ινών. Οι διαλυτές φυτικές ίνες αυξάνουν τα επίπεδα της καλής χοληστερίνης στο αίμα।Οι αδιάλυτες φυτικές ίνες συμβάλλουν στην ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα και την καλή λειτουργία του εντέρου και μειώνοντας τον κίνδυνο προσβολής από καρκίνο।Είναι πλούσια σε ασβέστιο।Δεν περιέχουν νάτριο।
Μήλα: Προστατεύουν την καρδιά, αποτρέπουν την δυσκοιλιότητα και σταματούν την διάρροια।
Πορτοκάλια: Μειώνουν τον κίνδυνο εμφράγματος, σκοτώνουν τα βακτηρίδια, καταπολεμούν τον καρκίνο।
Ροδάκινα: Αποτρέπουν τα εγκεφαλικά, θεραπεύουν την δυσκοιλιότητα και είναι κατά του καρκίνου।
Σταφύλια: Προστατεύουν την όραση, καταπολεμούν την πέτρα στα νεφρά και είναι κατά του καρκίνου।
Βερίκοκα: Ρυθμίζουν την πίεση, προστατεύουν την όραση, καταπολεμούν τον καρκίνο।
Πεπόνια: Προστατεύουν την όραση, ρυθμίζουν την πίεση, μειώνουν την χοληστερίνη।
Καρπούζι: Βοηθάει στην απώλεια βάρους, μειώνει την χοληστερίνη, προστατεύει από τον καρκίνο του προστάτη।
Φράουλες: Προστατεύουν την καρδιά, ενισχύουν την μνήμη, καταπολεμούν τον καρκίνο।
Δαμάσκηνα: Επιβραδύνουν την γήρανση, ενισχύουν την μνήμη, κατά της δυσκοιλιότητας
Κάστανα: Βοηθούν στην απώλεια βάρους, προστατεύουν την καρδιά, μειώνουν την χοληστερίνη।
Σύκα: Βοηθούν στην απώλεια βάρους, στην αποτροπή εγκεφαλικών, μειώνουν την χοληστερίνη।
Κεράσια: Θεραπεύουν την αϋπνία, καταπολεμούν τον καρκίνο, προστατεύουν την καρδιά।
Μπανάνα: Μαλακώνει τον βήχα, προστατεύει την καρδιά, δυναμώνει τα κόκαλα।
Λεμόνια: Ρυθμίζουν την πίεση, προστατεύουν την καρδιά, καταπολεμούν τον καρκίνο।
Ντομάτα: Προστατεύει τον προστάτη, μειώνει την χοληστερίνη, καταπολεμά τον καρκίνο।
Αγκινάρες: Αποτρέπουν τα εμφράγματα, βοηθούν την πέψη, μειώνουν την χοληστερίνη।
Μπρόκολο: Καταπολεμά τον καρκίνο, δυναμώνει τα κόκαλα, προστατεύει την όραση।
Κουνουπίδι: Προστατεύει από τον καρκίνο του προστάτη, του μαστού, δυναμώνει τα κόκαλα।
Καρότο: Προστατεύει την όραση, την καρδιά και αποτρέπει την δυσκοιλιότητα
Λάχανο: Βοηθά στην απώλεια βάρους, αποτρέπει την δυσκοιλιότητα, καταπολεμά τον καρκίνο।
Παντζάρια: Δυναμώνουν τα κόκαλα, ρυθμίζουν την πίεση, καταπολεμούν τον καρκίνο।
Μανιτάρια: Μειώνουν την χοληστερίνη, ρυθμίζουν την πίεση, σκοτώνουν τα βακτηρίδια।
Κρεμμύδια: Μειώνουν τον κίνδυνο εμφράγματος, σκοτώνουν τα βακτηρίδια, καταπολεμούν τον καρκίνο।
Σκόρδο: Μειώνει την χοληστερίνη, ρυθμίζει την πίεση, καταπολεμά τον καρκίνο
Νερό: Βοηθά στην μείωση του βάρους, καταπολεμά την πέτρα στο νεφρό και τον καρκίνο।
Ελαιόλαδο: Προστατεύει την καρδιά, βοηθάει την απώλεια βάρους, καταπολεμά τον καρκίνο।
Ρύζι: Καταπολεμά την πέτρα στο νεφρό, τον διαβήτη, προστατεύει την καρδιά।
Μέλι: Επουλώνει πληγές, βοηθά την πέψη, προστατεύει από έλκη।
Πράσινο τσάι: Προστατεύει την καρδιά, καταπολεμά τον καρκίνο, αποτρέπει τα εγκεφαλικά।
Καρύδια: Ενισχύουν την μνήμη, καταπολεμούν τον καρκίνο, μειώνουν την χοληστερίνη।
Πίτουρο & σπόροι σταριού: Θεραπεύουν την δυσκοιλιότητα, μειώνουν την χοληστερίνη, καταπολεμούν τον κολονιαίο προστάτη।
Ψάρια: Ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα, την μνήμη, προστατεύουν την καρδιά।

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου