Αναγνώστες

Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΡΑΞΤΕ (ΑΡΧΕΙΟ 27-10-2011)


Σήμερα το πρωί, αφού σηκώθηκα, πλύθηκα, ήπια το γάλα μου, πήρα την τσάντα μου, έβαλα το μπουφάν μου και πήγα στο σχολείο.Αυτό είναι το πιο συνηθισμένο και φυσιολογικό πρωινό ενός παιδιού που ξεκινάει τη μέρα του.Όμως στο δρόμο είδα κάποια άλλα παιδιά που παρ' όλο το κρύο δεν φόραγαν μπουφάν.Τα ρούχα τους, πρόσεξα ότι  είναι τα ίδια, εδώ και πολλές μέρες.Το μυαλό μου το γέμισαν σκέψεις: πόσα παιδιά πλέον έχουν την δυνατότητα ενός φυσιολογικού πρωινού, πόσα παιδιά φοράνε τα ίδια ρούχα και για πόσες μέρες, πόσα έχουν φαγητό, πόσα κρυώνουν το βράδυ και που κοιμούνται ? Μάταια όμως γιατί δεν είχα απαντήσεις.Γύρισα το κεφάλι μου προς τον ουρανό.Η μόνη απάντηση που πήρα ήταν ο κρύος αέρας στο πρόσωπό μου.Αρχίζω να αναρωτιέμαι γιατί ενώ κάποιοι που έχουν την πολύ μεγαλύτερη οικονομική ευχέρεια από κάποιους άλλους, δεν βρίσκουν οικογένειες που έχουν σοβαρά προβλήματα στέγασης , οικονομικά, συτισμού και να τα απαλύνουν.Δεν λέμε, να χαρίσουν, αλλά να δώσουν μαθήματα ανθρωπιάς.Μια σπίθα χρειάζεται, για να ακολουθήσουν και άλλοι, να ακολουθήσουν την εντολή 'αγάπα τον πλησίον σου'.Όσο υπάρχει η πιθανότητα να έρθουν πιο δύσκολες μέρες, σε οτιδήποτε, πρέπει οι Έλληνες να είναι μαζί και όχι ο καθένας για τον εαυτό του. Πρέπει να αρχίσει ο κόσμος να μαθαίνει ξανά τα συναισθήματα, που έχει ξεχάσει, για τον συνάνθρωπό του.Μας μαθαίνετε με την αυριανή μέρα, 28-10-2011, ότι παλιά τον εχθρό τον βλέπατε, τον ξέρατε, τον αντιμετωπίζατε ενωμένοι.Μην θυσιάζετε, λοιπόν τώρα, τις ανθρώπινες αξίες στο βωμό του χρήματος, τον σημερινό εχθρό σας.Τους ανθρώπους όσα χρήματα κι αν υπάρχουν δεν μπορείς να τους εξουσιάζεις Εξουσιάζονται εύκολα αν λείψει η τροφή. Σκεφτείτε και αποφασίστε γι' αυτόν που έχετε δίπλα σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου