Ρίχτε μια ματιά γύρω। Παντού όπου και να γυρίσουμε το κεφάλι μας, βλέπουμε σήματα άπό επώνυμες μάρκες, σποτ για προιόντα και διαφημίσεις। Αυτή είναι η πραγματικότητα του σήμερα। Βρίσκονται παντού। Περιοδικά, συγκοινωνίες, τηλεόραση, τοίχους, γήπεδα। Στόχος ? Το μυαλό μας। Δεν είναι υπερβολικό αυτό που λέω। Προσέξτε ότι ο περισσότερος κόσμος κυκλοφορεί με πράγματα ή ρούχα ή παπούτσια ή αξεσουάρ από επώνυμες μάρκες। Προσέξτε πόσες φορές έχετε κάνει μιά αγορά χωρίς να την σκεφτείτε। Στιγμιαία από την επίδραση μιάς εικόνας στο μυαλό από την διαφήμιση με την συγκεκριμένη μάρκα। Απλά μετά στο σπίτι το δικαιολογείτε σαν χρήσιμη εξτρά αγορά, την οποία μπορεί και να μην την χρησιμοποιήσετε। Ετσι, καταλαβαίνουμε ότι κάτι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη μας, κάτι έχει δημιουργήσει ένα δεσμό φιλίας, γιατί ξέρει ότι έχει καταφέρει και έχει αποτυπώσει στο μυαλό μας το όνειρό του। Την κατάκτηση της αγοράς από το προιόν του। Βέβαια μέσα σε αυτή την κατάκτηση πρέπει να βγάζει εκτός τους ανταγωνιστές του। Ετσι κατάφεραν στο μυαλό μας να χωρίζουμε τις διάφορες μάρκες σε καλές και κακές, σε χρήσιμες και άχρηστες। Προσοχή λοιπόν στην επόμενη αγορά σας। Δείτε πρώτα τις πραγματικές σας ανάγκες.
Αναγνώστες
Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013
ΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ (ΑΡΧΕΙΟ 20-5-2010)
Ρίχτε μια ματιά γύρω। Παντού όπου και να γυρίσουμε το κεφάλι μας, βλέπουμε σήματα άπό επώνυμες μάρκες, σποτ για προιόντα και διαφημίσεις। Αυτή είναι η πραγματικότητα του σήμερα। Βρίσκονται παντού। Περιοδικά, συγκοινωνίες, τηλεόραση, τοίχους, γήπεδα। Στόχος ? Το μυαλό μας। Δεν είναι υπερβολικό αυτό που λέω। Προσέξτε ότι ο περισσότερος κόσμος κυκλοφορεί με πράγματα ή ρούχα ή παπούτσια ή αξεσουάρ από επώνυμες μάρκες। Προσέξτε πόσες φορές έχετε κάνει μιά αγορά χωρίς να την σκεφτείτε। Στιγμιαία από την επίδραση μιάς εικόνας στο μυαλό από την διαφήμιση με την συγκεκριμένη μάρκα। Απλά μετά στο σπίτι το δικαιολογείτε σαν χρήσιμη εξτρά αγορά, την οποία μπορεί και να μην την χρησιμοποιήσετε। Ετσι, καταλαβαίνουμε ότι κάτι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη μας, κάτι έχει δημιουργήσει ένα δεσμό φιλίας, γιατί ξέρει ότι έχει καταφέρει και έχει αποτυπώσει στο μυαλό μας το όνειρό του। Την κατάκτηση της αγοράς από το προιόν του। Βέβαια μέσα σε αυτή την κατάκτηση πρέπει να βγάζει εκτός τους ανταγωνιστές του। Ετσι κατάφεραν στο μυαλό μας να χωρίζουμε τις διάφορες μάρκες σε καλές και κακές, σε χρήσιμες και άχρηστες। Προσοχή λοιπόν στην επόμενη αγορά σας। Δείτε πρώτα τις πραγματικές σας ανάγκες.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου